:: Regulamin sklepu::

  1. Postanowienia wstępne
    • 1. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość słownika śląskiego w formie PDF.
    • 2. Słownik dostępny jest pod adresem internetowym www.slownikslaski.pl i prowadzony jest przez Łukasz Szymik, zamieszkały w 43-173 Łaziska Górne, ul. św. Barbary 1.
  2. Definicje
    • 1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    • 2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca sprzedaż za pośrednictwem strony www.slownikslaski.pl
    • 3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów słownika w wersji PDF za pośrednictwem strony www.slownikalski.pl
    • 4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
    • 5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.slownikslaski.pl
    • 6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
    • 7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
    • 8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
    • 9. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
    • 10. Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
    • 11. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    • 12. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
  3. Kontakt ze Sklepem
    • 1. Kontakt ze sklepem możliwy jest bezpośrednio poprzez e-mail: lukasz@slownikslaski.pl bądź bezpośrednio przez formularz kontaktowy zamieszony w dziale kontakt na stronie www.slownikslaski.pl
  4. Wymagania techniczne
      Do złożenia zamówienia na Produkty zawarte na stronie, niezbędne są:
    • a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome, Mozilla Firefox bądź Internet Explorer,
    • b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
    • c. włączona obsługa plików cookies
  5. Informacje ogólne
    • 1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
    • 2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
    • 3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
    • 4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
    • 5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
    • 6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
  6. Zasady składania Zamówienia
      W celu złożenia Zamówienia należy:
    • 1. Wejść na stronę www.slownikslaski.pl
    • 2. wybrać interesującą wersję produktu będącą przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk "płącę" (lub równoznaczny);
    • 3. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy zamówienia oraz adresu email, na który ma nastąpić dostawa Produktu, kliknąć przycisk "kup teraz lub zapłać teraz"
    • 4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem 8 pkt 3.
  7. Oferowane metody dostawy oraz płatności
    • 1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
    • a. Przesyłka dostarczana jest bezpośrednio na podany w zamówieniu adres email;
    • 2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    • a. Płatności elektroniczne,
    • b. Płatność kartą płatniczą
    • c. Płatności PayPal.
  8. Wykonanie umowy sprzedaży
    • 1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
    • 2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie otrzymuje Potwierdzenie Zamówienia i przystępuje do jego realizacji. Wykonanie umowy następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej jeden załącznik z zakupionym produktem. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta i wykonana Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    • 3. Jako że, produkt dostępny jest tylko w wersji elektronicznej (doc. lub PDF.), dostarczenie zamówionego Produktu nastąpi niezwłocznie po udanym opłaceniu zamówienia, jednak nie później niż w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty.
  9. Prawo odstąpienia od umowy
    • 1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, jednak nie później niż przed opłaceniem zamówienia.
    • 2. W przypadku prawidłowego opłacenia zamówienia i wysłania produktu przez sprzedającego na wskazany w zamówieniu adres e-mail, Konsument traci prawo odstąpienia od umowy, zgodnie z punktem j. paragrafu poniżej.
    • 3. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
    • a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    • b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • c. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    • d. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
    • e. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
    • f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    • g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
    • h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
    • j. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,
  10. Reklamacja i gwarancja
    • 1. www.slownikslaski.pl gwarantuje dostarczenie opłaconego zamówienia w ciągu 48h od momentu dokonania wpłaty.
    • 2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku podania przez kupującego błędnego adresu email na który zostanie wysłany zakupiony towar.
    • 3. W przypadku nie otrzymania opłaconego towaru w ciągu 48h od momentu opłacenia zamówienia, www.slownikslaski.pl, kupującemu przysługuje prawo do reklamacji.
    • 4. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 10dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia
    • 5. W przypadku kiedy towar nie dotarł do kupującego z winy leżącej po stronie operatora płatności bądź wystąpienia problemów technicznych, sprzedający dołoży wszelkich starań aby dostarczyć zakupiony towar w ciągu 24h po rozpatrzeniu reklamacji.
    • 6. Błędnie podany adres email podczas skaładania zamówienia skutukuje automatycznym odrzuceniem reklamacji.
    • 7. W przypadku niedostraczenia opłaconego zamówienia z winy leżącej po stronie www.slownikslaski.pl, sprzedający w ciągu 24h od momentu rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji, wyśle zakupiony towar na adres email podany przez kupującego lub na jego wyraźne życzenie dokona zwrotu wpłaconej kwoty, o ile towar nie został wcześniej przesłany na jego adres email.
    • 8. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy email Sprzedawcy.
    • 9. Sprzedawany towar nie podlega gwarancji, ze wględu na charakter oraz formę sprzedaży.
  11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    • 1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
    • 2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    • b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    • c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  12. Dane osobowe w Sklepie internetowym
    • 1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
    • 2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są tylko i wyłącznie w celu realizacji Umowy Sprzedaży,
    • 3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    • a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
    • 4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    • 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  13. Postanowienia końcowe
    • 1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
    • 2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
    • 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
    • 4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Warto wiedzieć
Ślonskie flagi
Poznołeś już ślonskie flagi? Jak niy to cyknij sie ino na wiyrchu tako zakładka i łobocz jakie momy na ślonsku flagi czy takie znosz. A mono coś ci niy pasi? to naszkryflej ino do autora.
Herby Ślonska
No tego toś na pewno niy wiedzioł. Luknij se inoś w ta zakładka na wiyrchu a poznosz trocha historie zwionzanyj ze ślonskimi herbami. Ino pamiyntej że kożdy sie mone ciulnonć i cza co bydzie poprawić.
Pod ci komputer?
Zrob coś przi chałpie
Jeździj łoszczyndnie
Design :: Opracowanie :: Copyright 2014 by Fazi